Misterele Lisabonei
În această Lisabona a intrigilor și a identităților ascunse, întâlnim o colecție de personaje care modelează destinul lui Pedro da Silva, un orfan și elev internat la o școală religioasă: părintele Dinis, un fost aristocrat libertin transformat în justițiar; o contesă consumată de gelozie și însetată de răzbunare; un pirat însetat de sânge care devine un om de afaceri prosper.