Re: Iranians in Europe
In Iran, the crackdown on the latest wave of protests has probably been the most brutal since the establishment of the Islamic Republic. Human rights organisations estimate tens of thousands injured or dead. This report focuses on the Iranian diaspora in Europe who are following events from afar.