Irańczycy w Europie. Wolność na wygnaniu30 min
Represje po ostatniej fali protestów na przełomie lat 2025/2026 były najkrwawsze od czasu powstania Republiki Islamskiej – organizacje praw człowieka informują o dziesiątkach tysięcy zabitych i rannych. Tragedia dotyka także Irańczyków mieszkających daleko od ojczyzny: w Kolonii matka opłakuje zabitego syna, w Berlinie przyjaciółki rozwieszają plakaty z portretami młodych ofiar przemocy, a w Paryżu irańska pisarka apeluje o solidarność.