Diaspora iraniană în Europa: strigătul după libertate30 min
În Iran, represiunea ultimului val de proteste a fost, fără îndoială, cea mai sângeroasă de la instaurarea Republicii Islamice – organizațiile pentru apărarea drepturilor omului numără zeci de mii de morți și răniți. Jurnaliștii de la „ARTE Regards” s-au întâlnit cu membri ai diasporei iraniene care urmăresc cu multă emoție evenimentele care zguduie țara lor natală.