Iran: Between Fear and Fury28 min
The US has named their attack on Iran “Operation Epic Fury”. Donald Trump and Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu have called on the Iranians to overthrow the regime. But how can this be done when bombs are raining down on the country and the Iranian people are still traumatised by the brutal state violence that put down the mass protests in January?