Atak na Iran: Operacja “epicka furia”28 min
Donald Trump i Benjamin Netanjahu wezwali Irańczyków, aby wyszli na ulice i obalili reżim mułłów. Jak jednak to osiągnąć, gdy bomby spadają z nieba, a kraj wciąż jest straumatyzowany zabójczą przemocą, jakiej Islamska Republika dopuściła się podczas ostatnich masowych protestów w styczniu tego roku?