Gen Z in Eastern Europe31 min
Young people in the West seem to suffer particularly from anxiety about the future, solitude and pessimism. But in the East, things seem different. Tracks East goes to Bulgaria, Lithuania and Uzbekistan where young people are forging their own path with confidence and optimism.