Gez Z w Europie Wschodniej31 min
Młode pokolenie uważa się za szczególnie obciążone lękiem, samotnością i niepewnością jutra. Wojna, zanieczyszczenie środowiska czy niestabilność ekonomiczna to ich codzienne zmartwienia. Mimo to Gen Z w Europie Wschodniej, krajach bałtyckich i Azji Centralnej nie chce pozostawać bierna – domaga się zmian i głośno o nich mówi. A kiedy trzeba, wychodzi na ulice, walcząc o swoją przyszłość.