Gen Z Goes Religious30 min
On TikTok, religion is all the rage: Tracks East went to meet a young generation reclaiming faith and spirituality. In Moscow, a parish congregation combines faith with a trendy lifestyle. For Bulgarian rapper Fyre, Christian faith is an act of punk defiance and Polish priest Paweł Rakowski has a bone to pick with the religious hierarchy.