Tchaikovsky: The Maid of Orleans
Charged with high treason, Joan of Arc must face her accusers. Dmitri Tcherniakov offers a contemporary retelling of Tchaikovsky's least performed opera in the closed setting of a courtroom, with soprano Elena Stikhina in the title role.