Ceaikovski: Fecioara din Orleans
Acuzată de înaltă trădare, Ioana d’Arc se prezintă în fața judecătorilor. Alegând cea mai puțin pusă în scenă operă din repertoriul liric al lui Ceaikovski, Dmitri Tcherniakov propune o reinterpretare contemporană a acesteia, în cadrul intim al unei săli de judecată, cu soprana Elena Stikhina în rolul principal.