Czajkowski: Dziewica Orleańska
Oskarżona o zdradę stanu Joanna d’Arc staje przed sądem. Sięgając po najrzadziej wykonywaną operę z dorobku Czajkowskiego, Dmitrij Czerniakow proponuje jej współczesną reinterpretację w zamkniętej przestrzeni sali rozpraw, z sopranistką Eleną Stikhiną w roli tytułowej.