Jon Batiste
Blues, gospel, jazz: Jon Batiste has been immersed in music since childhood. He played in his family's band, studied piano and went on to become a Master of Jazz at the Julliard School in New York. In Basel, he performed a piano and vocal repertoire: a resolutely contemporary return to his roots that has earned him seven Grammy Awards and an Oscar.