Jon Batiste
Korzenie Jona Batiste'a sięgają bluesa, gospel i jazzu. Jako dziecko grał w rodzinnym zespole, uczęszczał na lekcje gry na fortepianie, a następnie uzyskał tytuł magistra jazzu w prestiżowej Julliard School w Nowym Jorku. Jego muzyka, którą prezentuje w Bazylei, grając solo na fortepianie, jest głęboko zakorzeniona w tradycji, a jednocześnie aktualna – i została uhonorowana siedmioma nagrodami Grammy oraz Oscarem!