Belarus: A doctor in exile
In 2020, tens of thousands of people protested in Belarus to condem the reelection, deemed fradulent, of president Alexander Lukashenko. To this day, the KGB secret services are still looking for those who took part in the protests and around 1,200 of them are in prison in Belarus. Belarussian doctor Yauhen Zhuk, who is today exiled in Poland, shares his story.