Camila Arriva Grupo
"Vivan las mujeres!" The message is unambiguous: Camila Arriva Grupo is all about women. These five Argentinian musicians shake up traditional gender roles with their new approach to tango. The men are out, the women are in. A far cry from the traditional image of the tango artform.