Mozart: Piano Concerto No. 21
The piano concerto no. 21 in C major by Mozart is performed by the Valencia Orchestra with Japanese pianist Mao Fujita as soloist. The setting: The historic courtyard of the Old University. Part of europiano, ARTE's special day celebrating the piano concerto across Europe.