Mozart: Concertul pentru pian nr. 21
Concertul pentru pian nr. 21 în Do major de Mozart este interpretat de Orchestra din Valencia, având-o ca solistă pe pianista japoneză Mao Fujita. Locul de desfășurare: curtea istorică a Universității. Face parte din colecția europiano.