Dianne Reeves
Heir to the great voices of jazz, Dianne Reeves is renowned for her vocal virtuosity and improvisational skills. With Beautiful Life, her latest studio album to date, the singer won her fifth Grammy Award. The American also holds two honorary doctorates from Berklee College of Music and The Juilliard School.