Please Like Me - Season 1 (4/6)
Twenty-something Josh tries to find his way in life in Melbourne amidst romantic struggles and family crises. Written and starring stand-up comedian Josh Thomas. Episode four: Josh coaches Rose and spends an eventful evening with Tom and Claire.