Please Like Me - Season 1 (1/6)
Twenty-something Josh tries to find his way in life in Melbourne amidst romantic struggles and family crises. Written and starring stand-up comedian Josh Thomas. Episode 1: Josh wants to be in the moment. But how can he be when he gets bad news?