Please Like Me - Season 1 (2/6)
Twenty-something Josh tries to find his way in life in Melbourne amidst romantic struggles and family crises. Written and starring stand-up comedian Josh Thomas. Episode two: whilst Josh looks after Rose, Geoffrey confesses his feelings, and Tom gets a rough time from Niamh.