Please Like Me - Season 1 (6/6)
Twenty-something Josh tries to find his way in life in Melbourne amidst romantic struggles and family crises. Written and starring stand-up comedian Josh Thomas. Episode Six: A sudden turn of events disrupts Josh’s birthday celebrations.