Please Like Me (6/6)
Finał sezonu: 21. urodziny Josha, mimo starań Rose, nie są radosnym wydarzeniem. Trwają przygotowania do pogrzebu. Josh jest rozdarty między samotnością i potrzebą bliskości, a niezależnością i strachem przed zaangażowaniem w związek.