Religijna ciotka Peg odwozi Josha na imprezę i przy okazji widzi go w niedwuznacznej sytuacji z Geoffreyem. Alan zabiera Mae na romantyczną kolację, ale nie może przestać myśleć o swojej byłej żonie Rose.