Please Like Me (1/6)
Josh wydaje się prowadzić całkiem normalne życie: ma dziewczynę Claire, mieszka z najlepszym przyjacielem Tomem i próbuje zachowywać się jak dorosły. Wszystko zmienia się, gdy Claire niespodziewanie z nim zrywa, a matka Josha trafia do szpitala.