Rose dowiaduje się o młodszej partnerce Alana i nie jest gotowa na przyjęcie tej wiadomości ze spokojem. Geoffrey zaprasza Josha na mecz futbolowy. Tom musi wybrać między Claire a byłą dziewczyną.