Please Like Me (2/6)
Josh zaczyna spotykać się z Geoffreyem. Ich relacja rozwija się szybko, ale Josh nie jest pewien, czy potrafi odnaleźć się w nowej sytuacji. Do domu przyjeżdża ciotka Peg, która ma pomóc w opiece nad Rose. Ojciec Josha, Alan, próbuje zachować równowagę między swoją byłą żoną a nową młodszą partnerką Mae.