Please Like Me - Season 1 (3/6)
Twenty-something Josh tries to find his way in life in Melbourne amidst romantic struggles and family crises. Written and starring stand-up comedian Josh Thomas. Episode three: After being caught with Geoffrey by his aunt, Josh comes to his father’s rescue, whilst Tom grows closer to Claire.