Finland faces the Russian threat
The news in Finland continues to be dominated by the Russian threat. Last month, Helsinki announced a new budget initiative to bolster its defense capabilities. From underground shelters and survival manuals to securing food supplies, Finland is preparing for every contingency. It even aims to serve as a model for the rest of Europe in civil defense.