The Boom in Astrotourism in SpainAustria halts family reunification
On March 12, Austria’s new government announced a temporary suspension of family reunification. The measure still requires parliamentary approval. By invoking the EU’s emergency clause, Austria risks breaching European case law and fundamental rights—a move that has drawn sharp criticism.