Selfish
War, natural disasters, pandemics and famine: humanitarian aid workers all over the world are used to dealing with the most extreme situations. Forty humanitarian aid workers and their families talk frankly about their vocation: The risk, the commitment, the feeling of powerlessness and the difficult things they experience.