Syria: What Happens After the Assad Dictatorship?13 min
Following the fall of Bashar al-Assad's regime, Syria is at a crucial juncture in its history. After more than fifty years of dictatorship, Ahmed al-Sharaa, a former jihadist, has taken the reins of a devastated state. A new chapter is beginning, but peace remains fragile in this fractured country.