Cu hărțile pe masă
După căderea regimului lui Bashar al-Assad, Siria se află la un moment de cotitură. După mai bine de cincizeci de ani de dictatură, Ahmed al-Sharaa, un fost jihadist, a preluat frâiele unui stat devastat. Se deschide un nou capitol, dar pacea rămâne fragilă în această țară fracturată.