Being Gay in Kurdistan
Diako Yazdani, a political refugee in France, travels to Iraqi Kurdistan where, accompanied by Kojin, a 23-year-old gay friend, he confronts his pious family, his friends and other members of the Kurdish community with their prejudices about homosexuality.