Rokhaya: The TikTok Refugee26 min
Rokhaya has a huge following on TikTok as the “Panthère Noire” (the Black Panther). This young migrant who has survived a perilous sea crossing to the Canary Islands, is trying to reach her mother in Paris, 3400 km to the North.