Rosehaven - Saeason 3 (8/8)
At the agency, Emma and Daniel vie with each other to prove their worth to Barbara. In their private lives, cracks are appearing… The eccentric world of Rosehaven returns for an hilarious third series. Episode eight: The people of Rosehaven turn against the agency an Emma and Daniel struggle.