Rosehaven - Season 3 (7/8)
At the agency, Emma and Daniel vie with each other to prove their worth to Barbara. In their private lives, cracks are appearing… The eccentric world of Rosehaven returns for an hilarious third series. Episode seven: Emma moves in with Daniel and Grace, then puts the agency in a tricky situation...