Rosehaven - Season 3 (4/8)
At the agency, Emma and Daniel vie with each other to prove their worth to Barbara. In their private lives, cracks are appearing… The eccentric world of Rosehaven returns for an hilarious third series. Episode four: Pn their way to meet Bill, a homeowner who wants to sell his isolated house, Daniel and Emma get lost...