Rosehaven Season 3 (3/8)
Daniel and Grace's relationship is running out of steam, while Emma, usually unconcerned about being single, reveals her anxieties. The eccentric world of Rosehaven returns for an hilarious third series. Episode three: near Barbara's new house, Grace makes a discovery that upsets Daniel.