Rosehaven - Season 3 (2/8)
Daniel and Grace's relationship is running out of steam, while Emma, usually unconcerned about being single, reveals her anxieties. The eccentric world of Rosehaven returns for an hilarious third series. Episode two: Busy resolving a situation with a tenant, Daniel doesn't realise that Grace is becoming distant.