Rosehaven - Season 3 (1/8)
At the agency, Emma and Daniel vie with each other to prove their worth to Barbara. In their private lives, cracks are appearing… The eccentric world of Rosehaven returns for an hilarious third series. Episode one: While Daniel takes offence at a negative review, Emma flies to the rescue of a lost pig...