Rosehaven - Season 1 (4/8)
Shy and introverted Daniel McCallum goes home to help his mother, who runs the only estate agency in Rosehaven, a small town on Tasmania. His best friend Emma soon joins him and problems arise. Episode four: Emma convinces Daniel that he must find the courage to face his worst enemy...