Rosehaven - Saison 1 (7/8)
Daniel McCallum goes home to help his mother, who runs the only estate agency in Rosehaven, a small town on Tasmania. His best friend Emma soon joins him and problems arise. Episode seven: Daniel realises that the agency is in debt and that he must make some tough decisions...