Rosehaven - Season 1 (3/8)
Shy and introverted Daniel McCallum goes home to help his mother, who runs the only estate agency in Rosehaven, a small town on Tasmania. His best friend Emma soon joins him and problems arise. Episode 3: Daniel organises an open day in the hope of closing his first sale, but Emma makes it difficult for him...