Rosehaven - Season 1 (1/8)
Shy and introverted Daniel McCallum goes home to help his mother, who runs the only estate agency in Rosehaven, a small town on the island of Tasmania. His best friend Emma soon joins him. Episode One: As soon as Daniel arrives, he is stopped by the police.