Rosehaven - Season 1 (6/8)
Shy and introverted Daniel McCallum goes home to help his mother, who runs the only estate agency in Rosehaven, a small town on Tasmania. His best friend Emma soon joins him and problems arise. Episode Six: To Emma's delight, her ex-husband Josh arrives in Rosehaven. But he hasn't come to pick up the pieces...