Rosehaven - Season 1 (2/8)
Shy and introverted Daniel McCallum goes home to help his mother, who runs the only estate agency in Rosehaven, a small town on Tasmania. His best friend Emma soon joins him and problems arise. Episode 2: Daniel and Emma, now on the payroll, are reluctant to recruit Damien, who wants to become the agency's head locksmith.