Rosehaven - Season 1 (5/8)
Shy and introverted Daniel McCallum goes home to help his mother, who runs the only estate agency in Rosehaven, a small town on Tasmania. His best friend Emma soon joins him and problems arise. Episode five: while Daniel is desperate to impress his mother, Emma breaks a golden rule...