If you are a Russian pop star and you want to perform at the most prestigious venues, you had better have a good word, or song, for Putin or the great Russian nation. In Iran you can get in serious trouble if you criticise the regime. In Uzbekistan, who can play and who cannot is strictly controlled by the authorities. Tracks East looks at what happens when pop and authoritarianism collide.